Come back

Cześć!

Po długiej przerwie postanowiłam wrócić na bloga. Nie udało mi się dotrwać do końca konkursu. W pewnym momencie okazało się, że przygotowywanie dwóch wpisów tygodniowo zabiera mi cały czas przeznaczony na naukę. Musiałam więc zdecydować co jest ważniejsze i zrezygnowałam z rywalizacji w konkursie. Paradoksalnie dzięki temu udało mi się skończyć mój projekt: Little English Zoo.

Zabawne, jak przez kilka miesięcy możemy zmienić sposób patrzenia na coś. Jestem bardzo dumna z tego, że w końcu domknęłam tę stronę, ale widzę jednocześnie jak bardzo jest ona „me-six-months-ago”. Nie udało mi się zrealizować wszystkiego co założyłam. Dojrzewa jednak we mnie myśl, żeby napisać ją od nowa z tymi wszystkimi fajnymi rzeczami, których właśnie się uczę.

Wracam na bloga również z kilkoma przemyśleniami. Chciałabym, żeby było to miejsce bardziej dla moich przyjaciół i znajomych, do dzielenia się tym co aktualnie robię, a nie kolejny blog z serii „programowanie od podstaw”. Trochę ich już dużo w sieci, a ja nie mam aspiracji do bycia źródłem wiedzy i mądrości. Chciałabym czasami się pochwalić, czasami może trochę ponarzekać. Ale przede wszystkim, chciałabym nie zwariować 🙂 A ponieważ przez najbliższe tygodnie będę w większości spędzać czas w domu sam na sam z komputerem, to potrzebuję miejsca, gdzie mogę użyć prawdziwych słów do kogoś, kto używa faktycznego języka. 😉

Tak więc przyjaciele i znajomi, szykujcie się na czytanie. Bez agendy, bez regularności, bez żargonu, którego większość z Was nie rozumie. 🙂

 

3 uwagi do wpisu “Come back

  1. Dobry wybór 🙂 Blogi o programowaniu do podstaw bywają może pożyteczne dla piszących, ale bardzo rzadko dla czytelnika. A to co planujesz brzmi już całkiem fajnie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

