Tydzień szósty: JQuery

Muszę przyznać, że choć w tym tygodniu nie poświęciłam aż tak dużo godzin projektowi, to efekty sprawiły mi dużo radochy i frajdy. Idę do przodu z nauką JQuery na Codecademy. I udało mi się napisać kilka pierwszych i własnych linijek skryptu. Pamiętacie speech bubbles, które zrobiłam tydzień temu? Teraz pojawiają się i znikają po najechaniu myszy. Każdy osobno. 💪 Poza tym zaczęłam pracę nad pozostałymi zwierzakami, które mam do narysowania w CSSie. Mam Wam do pokazania owieczkę, podobno trendy w tym tygodniu. Zaczęłam też pracować nad uporządkowaniem i skróceniem kodu. I tak np. część kodu stylizującą chmurki przerzuciłam do osobnego pliku CSS, który linkuję do każdej podstrony. Dzięki temu i tak długi plik, w którym faktycznie je „rysuję”, jest trochę lżejszy i bardziej logiczny. Zauważyłam też miejsca, gdzie dubluje mi się sporo rzeczy i postanowiłam, że poświęcę na to jakiś dzień w najbliższej przyszłości.

Dwa zrzuty ekranu dla Was – pliki na GitHubie do obejrzenia jutro. W końcu powinniśmy mieć wolne w ten weekend. 🙂

Skomentuj

