Wątpliwości i motywacja

Zeszły tydzień minął bez wpisów i postępów w projekcie. Przesilenie wiosenne i moje godziny pracy sprawiły, że nie miałam siły usiąść do komputera. Udało mi się na szczęście wyjechać na weekend do Trójmiasta i zapomnieć o wszystkim. Pogoda sprzyjała relaksowi. A pomiędzy odwiedzaniem rodziny i spacerami zajrzałam na Codecademy i zdobyłam kilka odznak 😉 Dzisiaj skończyłam kurs Learn JavaScript i będę mogła wprowadzić podstawy JQuery do mojego projektu.

Nie zmienia to jednak faktu, że raczej przechodzę przez moment wątpliwości. Nie jestem pewna, czy uda mi się regularnie prowadzić tego bloga i dotrwać do końca konkursu. Poza tym, wciąż muszę jeszcze sporo się nauczyć, żeby móc sfinalizować projekt. Niestety, czasu wolnego nie mam za dużo i ciężko jest go rozdzielić między wszystko co chciałabym robić.

Jak wiadomo, ludzie mają tendencje do popadania ze skrajności w skrajność. Gdy coś nam dobrze idzie, widzimy wszystko w lepszych barwach i czujemy, że możemy przenosić góry. Gdy coś nam jednak nie idzie po myśli, wszystko wydaje się być gorsze niż jest na prawdę. Mój mózg działa właśnie w taki sposób i po pełnym optymizmu marcu przyszedł czas na gorszy kwiecień. Choć mam nadzieję, że nie cały! Z brakiem czasu na projekt konkursowy dopadły mnie oczywiście wątpliwości, czy kiedykolwiek nauczę się tego wszystkiego co potrzebuję do tworzenia prawdziwych webowych aplikacji.

Przepełniona skrzynka mailowa i stos nieprzeczytanych newsletterów mogą skutecznie zniechęcić to zabierania się do pracy. Postanowiłam jednak posłuchać rady, którą dzisiaj dostałam i skupić się na małych kroczkach. Od dzisiaj chcę pisać krócej, ale częściej. Zobaczymy czy uda mi się to pogodzić z moją tendencją do rozpisywania się 😉

2 uwagi do wpisu “Wątpliwości i motywacja

Skomentuj

