Tydzień czwarty: małe kroczki

Przez miniony tydzień zrobiłam zdecydowanie małe postępy z projektem. Byłam już trochę znudzona rysowaniem zwierząt w CSSie, więc postanowiłam przełożyć to na później.

Zdecydowałam, że skupię się na JSie. Ponieważ przez pracę nie mam właściwie czasu na dodatkowe rzeczy w tygodniu, został mi tylko weekend. I większość z niego spędziłam na nauce. Mój kurs na Udemy, po wejściu w JSa, zrobił się bardziej teoretyczny niż praktyczny. W związku z tym wróciłam na Codecademy, żeby przećwiczyć to wszystko co już wiem i zrobić kilka bardziej praktycznych zadań. W sumie niewiele już mi brakuje do DOM Manipulation.

Update na GitHubie: podstrony, które będę zaciągać później przez JQuery; index.html; dodałam też side-bar do strony głównej.

Skomentuj

